wtorek, 7 maja 2013

Uroki ciazy :)


   Dzisiejszy dzien niestety nie nalezy do najlepszych. Obudzilam sie jak zawsze wczesnie na siusiu, bo od paru dni musze co chwile do ubikacji latac, wczesniej nie mialam z tym problemow i na dodatek, powrocily mdlosci po miesiacu.Mialam nadzieje,ze mam  to juz za soba,najwidoczniej sie mylilam. Nawet zwyklej wody nie moge sie napic bo juz mnie bierze zaraz na wymioty, jakby dopiero teraz pojawily sie objawy ciazy. Zaczynam sie troche martwic, czy to nie dziwne troche jest.. Popatrzylam troche na innych stronkach i zazwyczaj u kobiet wracaja mdlosci gdzies w 26 tyg albo jeszcze pozniej nawet, niektorym co prawda nie mijaja wogole, ale skoro ja juz przez nie wczesniej przechodzilam, to wydaje mi sie dziwne ze po miesiacu znowu bede musiala sie z nimi meczyc. Mam nadzieje, ze szybko mi to przejdzie .. 
    Drugim zmartwieniem jest to,ze od poczatku ciazy aby 200 gram przytylam, lekarza sie pytalam jak bylam ostatnio na kontroli,to mowil ze moze to byc przez to,ze kobiety maja czesto w tym okresie problemy z jedzeniem, tylko ze u mnie to nie jest problem. Jem na co mam tylko ochote, a najczesciej na kwasne owoce lub jakies slodycze, to chyba tym bardziej powinnam przytyc, a tu caly czas ta sama waga, chociaz brzuszek zaczyna powoli juz rosnac, napewno przy obcislych koszulkach staje sie widoczny, co bardzo mnie cieszy,kiedy przegladam sie w lusterku :)

 A teraz cos extra, dla wszystkich przyszlych mamusiek :)

http://www.youtube.com/watch?v=O8HwJaDIKe0

Znalazlam wczoraj wieczorem ta piosenke i sie poprostu wzruszylam :)

5 komentarzy:

  1. śliczna piosenka :)
    Ja niestety Ci nie moge pomóc z twoim problemen że nie tyjesz,.. bo jeszcze nie mam dziecka i nie jestem w ciąży i nie wiem jak to jest ale chciałabym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony chyba powinna sie cieszyc,ze jeszcze mieszcze sie w swoje ciuchy,ale z drugiej,nie moge sie juz troche doczekac mojego wielkiego brzuszka :D

      Usuń
  2. Przez pierwszy trymestr dużo się nie tyje ja sama przytyłam wtedy z 300 gram , więc raczej nie masz co się martwić .. Bardzo fajna piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw sie, ja na poczaku nic nie przytylam dopiero teraz waga idzie w gore jak szalona ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety do 5 miesiąca męczyłam się z wymiotami, przez co schudłam 5 kg, aktualnie jestem w 6 miesiącu i na ostatnim ważeniu u lekarza nie było żadnego wzrostu wagi, od tej wizyty minęły już 4 tygodnie więc może tym razem coś przybrałam, chociaż nie rozpaczałabym, gdyby było inaczej. maleństwo zdrowe, brzuch rośnie więc nie ma się co martwić. Poza tym jeśli dziecko nie otrzymuje niezbędnych składników odżywczych to cięgnie z mamuśki, więc spokojna głowa.

    OdpowiedzUsuń