poniedziałek, 20 maja 2013

15 tydz :)

    Przepraszam ze tak dlugo nie pisalam,ale ostatni tydzien nie nalezal do najprzyjemniejszych niestety. Zaczely mnie od tygodnia meczyc bole glowy, zazwyczaj pojawiaja sie na wieczor, chociaz w dzien tez sie zdarzyly pare razy. Czeste bole brzucha tez mnie nie opuszczaja, czytalam duzo artykulow na ten temat i podobno bole brzucha sa spowodowane tym,ze macica sie rozciaga, a to chyba dobry znak :)  
       15 tydz. zaczelam w sobote, postawilam sie wybrac do sklepu po ogladac jakies ciuszki i przy okazji zrobic zakupy, niestety kiedy szlam do kolejki zrobilo mi sie zimno, ciemno przed oczami, zlapalam sie szybko jakiejs szafki, a nastepne co pamietam to, ze ocknelam sie na ziemi, obok mnie ludzie, jakis mily mezczyzna przyniosl mi szybko zimna wode i krzeszlo, zeby mogla sobie chwile odpoczac, pomoglo.. Chwile pozniej moglam juz normalnie isc,jakby nic wczesniej sie nie wydarzylo, napiasalam potem syznko do D.,zeby mu powiedziec co sie stalo, chcielismy jechac do lekarza,ale poniewaz czulam sie juz spowrotem dobrze to postanowilam aby odpoczac i do tej pory aby sobie leze w lozeczku, nie przemeczam ani nic :) D. juz sie o to postaral, zeby mi bylo wygodnie i niczego nie brakowalo :)

 Ale chcialabym wiedziec, czy komus z was cos podobnego sie wydarzylo, zebyscie zemdlaly w ciazy? Mialy czeste bole brzucha i glowy?I jak sobie z nimi radzilyscie ?

2 komentarze:

  1. Ja mam często mroczki przed oczami , tylko zawsze jak długo stoje a najczesciej w kosciele , tylko zawsze siadama bo wiem ze zemdleje robi mi się głucho ślepo i gorąco ale wtedy siadam i za chwile przechodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziekuje, uspokoilas mnie troche, juz sie martwilam,ze tylko mi sie cos takiego zdarza i ze moze byc cos nie tak z malenstwem.. Mam nadzieje,ze to szybko jednak minie :)

      Usuń