poniedziałek, 6 maja 2013

Pierwsze zakupy :)

   Nadchodzi 4 miesiac ciazy, a ja do tej pory nie kupilam jeszczce ani jednej rzeczy dla mojego malenstwa. Oczywiscie bylam juz nie raz w sklepie dzieciecym, wszystko bylo sliczne, ale nie moglam sie nawet zdecydowac na chociaz jedne male skarpetki :) Nie dlatego,ze mi sie nie podobaly, poprostu bylo tego tak duzo, ze nie moglam nic wybrac. Z wozkiem i lozeczkiem mamy zamiar poczekac jeszcze przynajmniej z 2-3 miesiace, nawet jeszcze nie bylismy ogladac zadnych,w sumie to troche przezemnie, bo pomyslalam ze skoro nawet jednego ciuszka nie potrafilismy wybrac, to z wozkiem i lozeczkiem, bedziemy mieli wiekszy problem. Dlatego mysle,ze najwyzszy czas zaczac powoli zaczac przygotowywac rzeczy, na przyjscie malenstwa na swiat. Najpierw zaczne chyba jakies ciuszki  kupowac, moze jakis kocyk i buteleczki, na sam poczatek, bo nie bardzo wiem w sumie od czego zaczac, wszystko  jest dla mnie nowe, ale chyba kazda przyszla mama musiala przez to przejsc.. :) Mam zamiar dzisiaj wreszcie wybrac sie jeszcze raz na zakupy i zaczac uzupelnianie szafy dla kruszynki, ale chcialabym zebyscie mi troche pomogly i powiedzialy, co bylo 1wsza rzecza jaka same kupilyscie, dla swojego malenstwa i w ktorym miesiacu ? :)

3 komentarze:

  1. Ja ci powiem że dużo rzeczy kupuję z Ebay'a bo rzeczy tam nie raz są ładniejsze niż w sklepach tu w Szwecji, mamy tylko jeden komplecik ciuszków kupiony z lokalnego HM, reszta jest z internetu :D
    Pierwszymi dwoma rzeczami które kupiłam sama były dwie butelki i gryzotka, wtedy sama nie wiedziałam co jeszcze kupować. Potem zaczęliśmy zbierać ubranka no i szybko kupiliśmy łóżko bo stwierdziliśmy że bardzo ważną rzeczą jest to żeby maluch miał własne spanie.

    Z kupowaniem wyprawki lepiej nie zwlekać, lepiej kupować po kilka rzeczy w miesiącu niż potem latać za ciuchami i przyborami w stresie. :)
    My zaczęliśmy kupować gdy ja byłam w 2 lub 3 miesiącu, teraz jestem w 6 (nie długo 7) i zostało nam tak około 10 rzeczy do kupienia, potem jeszcze mebelki do dziecięcego musimy kupić^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje,na Ebay mozna znalesc czasami bardzo ciekawe rzeczy i w dobrej cenie, a po sklepach tez nie mam tak duzo czasu jeszcze,zeby chodzic :) A ja bym tez juz chciala zaczac kupowac rzeczy dla maluszka,bo ten czas tak szybko leci,ze ani sie obejrzalam,a juz zaczynam 4 miesiac :D

      Usuń
  2. ja jestem juz w 5 miesiacu i tez tylko ogladam bo tyle tego ze nie wiem co wybrac. dla malenstwa mamy tylko i wylacznie lozeczko... i tez troche glupio zeby kupowac rzeczy dopiero w 9 miesiacu wiec niebawem mam zamiar cos kupic ;)

    OdpowiedzUsuń