sobota, 11 maja 2013

14 tydz ! :)

         
         To juz 14 tydz., czyli wkraczamy juz w 2 Trymester ciazy :)      Podobno jest to jeden z najprzyjemniejszych okresow ciazy dla przyszlych mam. Nie moge juz sie doczekac kiedy poczuje pierwsze ruchy dziecka,no i oczywiscie kiedy poznamy plec,ktora lekarz obiecal mi powiedziec za 3 tyg, o ile maluszek nie postanowi sie nam schowac :) A ja tu juz sie nie moge doczekac, tak jak D.,z ktorym co chwile sie spieramy, bo on jest przekonany,ze to chlopczyk, a ja ze dziewczynka, bo to u mnie rodzinne.Aby same dziewczynki sie rodza. Z reszta plec nie ma dla mnie wiekszego znaczenia,poprostu chcialabym juz wiedziec w jakich kolorkach ciuszki moge kupowac :) Kolory do pokoju dla maluszka, juz sobie i tak wybralam, niewiem jeszcze co na to D., ale raczej nie bedzie mial duzo do powiedzenia w tej sprawie hehe :D  Teraz jeszcze czeka nas niedlugo przeprowadzka, do naszego wreszcie,wsulnego mieszkania,zeby wygodnie nas sie w 3jke w nim zylo, bo narazie kazde z nas, mieszka w swoim, niestety sa one za male zebysmy sie w nich wszyscy pomiescili. A czasu mamy coraz mniej, a ja do konca 8 miesiaca,chcialabym,zebysmy juz mieli wszystko gotowe..

 A oto moje 1wsze nabytki dla malenstwa :
                               Body z Disney Store :) 0-3 miesiecy
                             Czapeczki z H&M :) rozmiar 62
Pierwszy smoczek uspokajajacy 0+




1 komentarz:

  1. Też kupiłam tego bodziaka z Simbą, jest mega śliczny <3
    Ja poczułam pierwsze ruchy naszego juniorka w 19 tygodniu ciąży, przedwczoraj teraz jestem w 26 + 1 tygodniu ciąży i czasem jak maluch zasunie kopa to aż cały brzuch mi faluje xD
    Mam nadzieję że dowiesz się nie długo jaka płeć będzie, mi niestety jest to pisane dopiero po narodzinach xP

    Pozdrawiam,
    http://xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń