wtorek, 28 maja 2013

Anemia w ciazy i pierwsze ruchy ?

      Minal kolejny tydz, tym razem na szczescie obylo sie bez mdlenia, niestety bole glowy i brzucha zostaly. Zaczelam sie juz przyzyczajac do nich, bylam u rodzinnego lekarza i okazalo sie caly czas mam problemy z mala anemia, od paru lat mialam juz z nia problemy, chociaz nie bardzo sie tym przejmowalam, ani jakos szczegolnie nie przeszkadzala mi w zyciu :) Teraz kiedy nie jestem juz sama,bo mieszka we mnei maly stworek, staram sie jak najbardziej, zeby codziennie zjesc jakies owoce, wypic soczki, wszystko co zdrowe, nawet jak nie mam ochoty. W koncu wszystko dla maluszka. Pani doktor nie chciala mi przepisywac witamin, lepiej zebym naturalne witaminy jadla ktore znajduja sie wlasnie w owocach,warzywach... Dostalam aby zelazo, mam nadzieje z na tym opakowaniu to sie  skonczy :)

   Ostatnio rowniez zastanawialam sie jak rozpoznam pierwsze ruchy i kiedy to bedzie. Wiem, ze mowi sie,ze zazwyczaj miedzy 16 a 20 tyg, a jesli to pierwsza ciaza to miedzy 18 a 22 tyg.  Ale od paru dni jakby cos bulgotalo mi w brzuchu i to napewno nie burczenie z glodu ; Dzisiaj specjalnie usiadlam sobie spokojnie, staralam sie nie ruszac i znowu zaczelo takie delikatne bulgotanie, niewiem czy to dzidzia czy cos innego; mam nadzieje, ze niedlugo bedzie dane mi poczuc te tak dlugo oczekiwane ruchy :)
   A w czwartek juz kolejna wizyta u ginekologa, ciekawe co nowego sie dowiemy . Nie moge sie juz doczekac :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz