czwartek, 30 maja 2013

Odwolana wizyta :(

    Tak bardzo i tak dlugo czekalam na ta wizyte, zeby godz przed nia sekretarka lekarza zadzwonila i ja odwolala bo niestety mojemu lekarzowi wypadl wlasnie porod, no coz, zobaczymy nasze malenstwo za tydz ( mam nadzieje) , juz nie moge sie doczekac. Smieszne sie to moze niektorym wydawac, ale aby czekam od wizyty do wizyty, zebym tylko ta chwilke mogla zobaczyc moje malenswto i posluchalac bicia malenkiego serduszka, tyle to radosci potrafi to mi sprawic,jak nic innego :) 

2 komentarze:

  1. pomyśl sobie tak, że za tydzień dziecko będzie większe i lepiej wszystko będzie widać i więcej zobaczysz:)))
    cierpliwości życzę, bo duużo Ci się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak miałam na każdą wizytę czekałam z utęsknieniem:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń