poniedziałek, 6 maja 2013

Plany :)



  Tak jak planowalam, wybralam sie dzisiaj na maly spacer po sklepach.Tym razem wrocilam nie do konca z pustymi rekami,ale aby na jedna tylko rzecz sie zdecydowalam dla mojego maluszka. Odwiedzilam Disney Store i spodobaly mi sie jasno-niebieskie body z Simba, przesliczne :) Jakos nic innego nie moglam wybrac, za duzo niebieskiego kojarzy mi sie odrazu,ze to aby dla chlopczyka, a w rozowe aby napewno dla dziewczynki :D  Tak czy inaczej, porozgladalam sie po sklepach dzieciecych i zrobilam mala liste rzeczy, ktore powoli mam zamiar kupowac. Musze brac oczywiscie pod uwage to ze moja dzidzia urodzi sie na jesien. Oto i lista :

Ubranka :

- 4-5 par spioszkow 
- 4-6 par body (3 krotkie rekawki ,3 dlugie)
- 3 pajacyki
- 3 koszulki
- 2 pary spodni
- 3 czapeczki ( 2 grube, 1 cienka do domku)
- kombinezon

Inne :

- smoczek
- 2 butelki (na poczatek)

- 2 reczniki z kapturkiem- 2 koce (gruby i cienszy)
-  wanienka
- przewijak 

Na samym koncu:

- wozek ( zostawiam go na sam koniec,zeby gwarancja byla jak najdluzej )
- lozeczko
- materacyk
- kosmetyki dla dziecka ( nie chce zeby stracily waznosc wczesniej)
- pieluszki ..

 To planuje zostawic sobie na koniec, chyba ze najdzie mnie ochota wczesniej lub trafie na dobra okazje jesli chodzi o lozeczko i wozek :) 
  Macie moze dla mnie jakies rady lub sugestie, co mozna dodac lub odjac z tej listy? :)


4 komentarze:

  1. Moim zdaniem jesteś dobrze przygotowana :)
    To dobrze że nie kupujesz odrazu wszystkiego jak niektórzy. Ale żebyś też za długo nie czekała ale widze że jesteś przygotowana, to dobry pomysł zrobić taką liste co na sam początek kupić itd. :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. ok dolaczam do obserwatorow i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą rzeczą, jaką kupiłam dla dziecka były bodziaki:) Teraz tych rzeczy mam znacznie więcej, na tyle, że muszę się z niektórych półek wyprowadzać na rzecz garderoby dziecka. Ja radzę systematycznie kupować rzeczy, bo jest ich na prawdę sporo, o wiele więcej niż wypisałaś na tej liście, więc lista wydatków jest na prawdę spora. U mnie na blogu znajdziesz zakładkę z listą wyprawkową, więc jeśli masz ochotę to możesz w oparciu o nią uzupełnić swoją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, napewno skorzystam, bo to wszystko dla mnie jeszcze nowe :)

      Usuń