środa, 9 października 2013

Zaczynamy 37 tc ! :)

       Uff..No i przetrwalismy 36 tyg, jeszcze caly tydz przed nami i ciaza bedzie uwazana za donoszona :) Ogromnie sie z tego ciesze, bo wiem ze juz tylko ostatnie tyg, dni, a moze godz dziela mnie do zobaczenia mojego bobaska kochanego,ktory uwielbia sie wiercic u mamy w brzuszku i dawac znac,ze jest mu juz ciasno tam i wie,ze juz wszystko czeka na niego przygotowane i ze wszyscy nie moga sie go doczekac :)  Ja osobiscie chyba najbardziej wyczekuje mojego syneczkaa i jak tylko bede miala go w rekach, tak szybko go nie wypuszcze hehe :D
          Ostatnio zastanawialam sie, jak to byloo te 7-8 miesiecy temu, bez brzuszka, kiedy nie spodziewalam sie ani nie wiedzialam jeszcze,ze jestem w ciazy.  Teraz tak sobie mysle, ze bedzie mi brakowac brzuszka, wiedzac ze moj maluch jest tam bezpieczny, a kiedy cos mu sie nie podoba, daje o tym mocno znac przez kopniaki. Bede tesknic za stanem ciazowym, ale wiem tez, ze nie szybko planuje nastepne dziecko. Chce sie nacieszyc swoim synkiem, a potem pomyslimy o nastepnym :)Ciaza jest dla mnie wyjatkowym stanem, nie mialam na co narzekac przez dluzszy czas (8 miesiecy) z malymi wyjatkami na poczatku, teraz jest troszke ciezej :


-odwiedzanie ubikacji co 10-20 min,
-bole brzucha,
-bole plecow, 
-skurcze prawej nogi,
-czasami puchnaca prawa reka
,
-
trudnosci z ulozeniem sie do spania, a jak juz sie uloze to i trak za godz sie budze na siusiuu
-problemy z wchodzeniem po schodach ( wykoncza mnie one kiedys :p )
- zmeczenie : w dzien spalabym chyba caly czas,gdybym tylko mogla
 
  Ostatni miesiac nie nalezy do najlatwiejszych,no ale jakooos przezyje do konca. Ciesze sie, ze mam wsparcie w moim D. ktory wiem,ze tez strasznie sie stresuje zblizajacym sie porodem, nie chce tego pokazac, ale my kobiety i tak wszystkie widzimy:) 

A oto moj brzuchol z przed paru dni :

21 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie! Brzuszek taki zgrabny.... Zazdroszczę, że Twój poród tuż, tuż... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujee, chociaz moim zdaniem jest ogromny. Osobiscie tez sie ciesze,ze juz coraz blizej tego wyczekiwanego dnia, ale zobaczysz, u ciebie tez szybko zleci :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz :-)) Już niedługo i Wy będziecie razem :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzuszek piękny :)
    Ja w niedzielę spotkałam się ze szwagierką będącą w 38tygodniu ciąży. Jak patrzyłam na jej brzuszek, to nagle zatęskniłam. Ciąża to jest bardzo pozytywny stan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram sie nim nacieszyc, jak dlugo jeszcze moge :)

      Usuń
  4. Śliczny brzuszek:) Też nie mogę się doczekać a zostało nam jeszcze 2,5 miesiąca. Część objawów podobnych do Ciebie już mam, jak wreszcie ułożę się do snu to za chwilę muszę wstawać od ubikacji, jak wracam to Mała kopie i znowu kręcenie się z boku na boku, aż w końcu jestem głodna i znowu muszę wstać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, zapomnialam wlasnie dodac ze czasami i ja sie budze w nocy i musze cos podjadac zanim znowu poloze sie spac :) No i oczywiscie : dziekuje "

      Usuń
  5. ślicznie wyglądasz :) a skoro tak dobrze znosisz stan ciążowy to tylko pogratulować. Miesiąc już będzie do wytrzymania ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba rozkoszować się każdym dniem ciąży :) Też widzę jak to szybko mija, od 20 tygodnia przyspieszył czas jeszcze bardziej. Już niedługo Malenstwo bedzie z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj tak, ja nawet niewiem kiedy zlecialy te 36 tyg :)

      Usuń
  7. Mi baaaaaaardzo brakowało brzuszka przez kilka miesięcy, aż chciałam jak najszybciej drugie mieć ;) Ale w końcu przestało mi go brakować i się już tak nie spieszy do drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi napewno tez bedzie brakowac,ale nie planujemy szybko drugiego dzieciaczka :D

      Usuń
  8. pieknie wygladasz;]
    no juz duzo ci nie zostalo ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. No to idziemy prawie "łeb w łeb" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wyglądasz, już niewiele Ci zostało. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz ;)
    blog także fajny
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania ;*

    OdpowiedzUsuń