sobota, 19 października 2013

Caly czas spokojnie do przodu :)

      Zaczelismy 38 tc, ja czujee sie caly czas bardzo dobrze, ale zaczyna sie cos dziac powoli u nas. Dokladnie 6 dni temu odszedl mi czop sluzowy, bylam wystraszona, ze pewnie zaraz urodze,ale uspokoilam sie, sprawdzilam czy wszystko gotowe do szpitala w razie czego, no i trzymam sie do tej pory, brzuch czasami pobolewa, mam tez male skurcze,ale nie sa regularne :)

        W czwartek mialam kolejna wizyte u ginekologa, okazalo sie sie moj lekarz juz wyczuwa glowke bardzo bardzoo nisko, mam tez rozwarcie na 1 palec, wiec maly mi sie spieszy na swiat ,juz od miesiaca jest bardzo nisko ulozony, ale wytralismy do konca 37 tc. Uff ! co za ulga,ze syneczek jest juz bezpieczny a teraz juz nie moge sie go doczekac,kiedy wreszcie wyjdzie do mamusii :D                        
           Mojego lekarza zaniepokoil jednak jeden fakt, ze cisnienie mam teraz nagle wysokie, specjalnie 2 razy mierzyl i wychodzilo 149/108 albo 151/110 i czeka mnie za tydz kolejna wizyta, lekarz chce miec mnie na oku i mam zalecenie, mierzyc sobie cisnienie codziennie rano i wieczorem i jezeli by znowu bylo za wysokie, a do tego mialabym mdlosci, bol glowy lub bol wysoko brzucha, musze sie udac odrazu do szpitala , oczywiscie dalej staram sie nie panikowac, co staje sie coraz trudniejsze dla mnie, ale tak jak w tytule napisalam : CALY CZAS SPOKOJNIE DO PRZODU ! :D

   A mam pytanko do was moje drogie, czy ktoras z mamusiek miala cos podobnego w ostatnich tygodniach ciazy, ze nagle jej cisnienie bardzo podskoczylo?


 A tak prezentujemy sie w jesienny dzien,wybierajac sie na spacerek .
  

32 komentarze:

  1. Ja od połowy ciąży miałam lekko podwyższone ciśnienie, a pod koniec od ok. 38tc właśnie miałam wysokie ciśnienie, lekarz przepisał mi dopegyt ale musiałam ciągle leżeć w łóżku, nie spacerować, ogólnie się oszczędzać i było wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez cala ciaze nie dostalam zadnych lekow, wiec teraz tez lekarz ppstanowil nie robic wyjatkow. Wiec tak jak ty musialas, my tez odpoczywamy :)

      Usuń
  2. Ostatnia prosta :) Ale fajnie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całą ciążę miałam podwyższone ciśnienie, brałam dopegyt i było ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dopiero w 37 tc podnioslo sie cisnienie, zobaczymy co bedzie w czwartek :)

      Usuń
  4. Bliżej niż dalej. Trzymam kciuki ;) W ogóle nie wyglądasz na koniec ciąży ;) z przodu nie widać nawet, że jesteś w ciąży! :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tylko nagłe spadki ciśnienia występują... Wtedy kręci się w głowie i jest bardzo słabo...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Ja nie czuje narazie zadnych roznic, nawet niewiem kiedy mi rosnie a kiedy spada cisnienie :)

      Usuń
  6. Chudzinko, a może to ciśnienie z nerwów :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mozliwe, ale jak tu sie odrobinke nie denerwowac jak tu malenstwo moje juz niedlugo bedzie ze mna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ciśnieniem nie pomogę, ja jestem dopiero w 29 tc i do tej pory mam cały czas takie samo. Być może to nerwy właśnie?
    Dzidziuś już niedługo będzie z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozliwe, chociaz staram sie byc bardzo spokojna :) a moje cisnienie tez bylo w normie caly czas az do 37 tc :)

      Usuń
  9. Ojej toż to już końcówka:) Fajnie, że u Was już lada dzień, u nas jeszcze dwa miesiące a już się nie możemy doczekać!:) Rewelacyjnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, juz sie doczekac nie moge,chociaz wydaje mi sie ze te ostatnie tyg najwolniej mi mijaja :)

      Usuń
  10. Śliczny brzuszek :) A w kwestii ciśnienia nie pomogę, bo ja jestem niskociśnieniowcem i miałam takie całą ciąże. Może to nerwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujeee, mozliwe ze to nerwy chociaz probuje byc opanowana :D

      Usuń
  11. Oj to chyba jednak Ty będziesz pierwsza ode mnie... :) U mnie też 38 tydz., brzuch tylko trochę ciągnie i rzadko czuję się "jak na okres". Poza tym nic się nie dzieje... Jedyne co mi doskwiera to ciągłe poddenerwowanie i rozdrażnienie, no i noce bywają trudne do przespania. Trzymam kciuki za Ciebie i za siebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj niewiem, bo moj maly cos nie moze sie zdecydowac czy chce wyjsc czy tez jeszcze nie :)

      Usuń
  12. Patrząc na Ciebie z tej perspektywy, to prawie nie widać, że w ciąży jesteś :D Jeszcze moment, a się rozpakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat miałam odwrotnie w pierwszej ciąży i teraz - bardzo niskie ciśnienie i ogólna słabość. Myślę, że to jest normalne, organizm różnie reaguje.
    Ślicznie wyglądasz w ciąży, masz bardzo zgrabny brzuszek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujee :) I jak widac, kazda z nas ma inaczej :)

      Usuń
  14. Mi cisnienie skoczyło dopiero w szpitalu.. Diagnoza? Zatrucie ciążowe,, Masz obrzęki twarzy, nóg, rąk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dretwieje mi aby prawa reke i noga, denerwujace jest to strasznie .. :)

      Usuń
  15. Kochana, jak mi odszedł czop śluzowy to pojechałam do szpitala bo myślałam ,że rodzę hahaha ;-)))) a co do rozwarcia t dobrze, mozesz się spodziewac ,że szybko urodzisz w moim przypadku tak było i urodziłam 4kg dziecko w 4 godziny w 39 tygodniu
    Także trzymam kciuki , powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to dobre wiesci, mam nadzieje ze i u mnie pojdzie wszystko szybko i bez komplikacji :)

      Usuń
  16. Rany, na tym zdjęciu w ogóle nie widać, że jesteś w ciąży. :-D
    No to już bliżej do porodu niż dalej. :) Ja rodzę dwa tygodnie po Tobie. Ah, :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujee :) Jeszcze oficjalnie tydz zostal do porodu, zobaczymy co z tego wyjdzie, bo jak narazie maly sie nie spieszy wogole do nas ..

      Usuń
  17. ja tez tak mialam, z ejak odszedl mi czop sluzowy to zaczelam panikowac, z eurodze, ale to bylo chyba 4 tygodnie temu i dalej nic ;o
    w ogole na tym zdjeciu nie iwdac, z ejestes w ciazy ;p
    pisalas ta notke 19 pazdziernika, wiec pewnie teraz juz z dzieckiem siedzisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie urodzilam, ale mam nadzieje ze niedlugo sie to zmieni :D Oczywiscie trzymam kciuki za Ciebie tez ! :)

      Usuń