sobota, 20 lipca 2013

Zaczynamy 25 tc :)

      Kolejny tydzien juz za nami. W srode zakonczylismy 24 tc i zaczelismy 25 :D  Aj jak ten czas nam szybko leci, zostalo jeszcze tylko 109 dni - TYLKO albo AZ , zalezy jak dla kogo. Wazne ze brzuchol rosnie i maly tez :) Jedni mowia, ze promienieje i do twarzy mi z brzuszkiem, inni, ze ledwo co go widac, jakbym sie bardzo najadla albo dopiero w jakims 3 miesiacu ciazy byla. Mysle ze to zalezy od ciuchow, bo sama po sobie widze ze brzusio rosnie, moze nie jakos specjalnie szybko, ale rosnie i waga takze sie zmienia grr .  Ciesze sie,ze nie mam jak narazie problemow z rozstempani, oby tak zostaloo do konca.  Jedyny co mi przeszkadza, to te upaly. Najchetnie bym chodzila w bikini caly dzien, a w nocy usnac to jest dopiero meczarnia. Jak otworze okno, to komary wlatuja i zaczynaja grysc i bzzzzzzyczec nad uchem,co tez nie jest do wytrzymania. I tak sie przekrecam cala noc z jednej strony na druga i czekam do 4-5 godz,wtedy musze i tak isc do ubikacjii i jak wracam,dopiero wtedy moge otworzyc spokojnie okno, bo zaczyna byc coraz jasniej na dworze i tak oto mija mi kazda noc :)

                  A tak prezentujemy sie na dzien dzisiejszy :)

16 komentarzy:

  1. To już teraz szybko zleci :) Śliczny brzuchol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy co innego mówi na temat naszych brzuszków:)
    Komary to moja zmora! Już parę razy pogryzły mi brzuszek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie jak pogryzły to nie mogłam dotknąć tak mnie bolał brzuch . ; //

      Usuń
    2. komary to masakra jakas, staram sie chowac przed nimi jak tylko moge :/

      Usuń
  3. Mały brzuszek ? nie nie - jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzusio prześliczny ;)
    Te dni szybko ci upłyną tak jak mi lecą.
    trzymam kciuki abyś nie miała rozstępów (mam nadzieję że ja też nie będę ich mieć)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooj mam ogromna nadzieje,ze nas ten urok ciazy akurat ominie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :-) I widać, że jesteś szczęśliwa :-)
    Ja też narazie nie mam rozstępów i mam nadzieje, że się nie pojawią;)
    Mam podobnie ze spaniem, w nocy jest mi mega gorąco. ;-)
    www.natarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. na komary polecam olejek waniliowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujee,nie slyszalam o tym sposobie jeszcze,ale napewno wyprobuje :)

      Usuń
  8. Fajny masz te brzuszek :)

    Ja mam nadzieje,ze u nas lekarz się nie pomylił choć ja kupiłam jedna zółta koszulke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście Twój brzusio też jest malusi, ale wygląda ślicznie. :) Ty również!!! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń