poniedziałek, 8 lipca 2013

22 tydz i 5 dni :)

    Witam moje drogie paniee !
         
W czwartek bylam u ginekologa, wreszcie zobaczylam lobuziaka po miesiacu czasu i mam jego kolejne zdj do kolekcji,a moje malenstwo juz nie jest takim malenstwem ;)  Z usg wynika, ze jest starszy o jakis tydz, co bylo niespodzianka dla mnie. Od tego czasu, maly nie daje o sobie zapomniej, jest ruchliwy jak nigdy. Czasami, trudno uwierzyc ze ma az tyle sily, zeby tak mocno kopac. Wreszcie nawet D. udalo sie wyczuc kopniaka, jego mina byla bezcenna, byl zaskoczony tym co sie przed chwila stalo,a ile radosci mu to sprawilo, naprawde cos pieknego,a jego mina byla powalajaca. Chcial jeszcze raz poczuc malucha, ale przez moj smiech,caly moj brzuch sie trzasl, nie mogl juz nic wyczuc.Biedacwto :D      
   Nastepna, wizyta 1 sierpnia, bede miala robiony test obciazenia glukoza, a z tego co slyszalam jest to bardzo nieprzyjemne i niewiem jak moj organizm na to zareaguje eeh.. Ale czego sie nie robi dla naszych malenst,zeby byly zdrowe. To mnie najbardziej motywuje :)


 A oto zdj z ostatniej wizyty:
  

Moj krolewicz ma juz 27 cm i wazy 500 g !


8 komentarzy:

  1. Mały ustawił się do fotki:)
    Kopniaki są bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, lekarz sie smial ze chce pokazac jaki jest duzy :D

      Usuń
  2. Twój D. pierwszy raz poczuł kopniaka, a mój T. pierwszy raz kilka dni temu zobaczył nasze maleństwo na USG. Jego mina również była bezcenna :)

    Gratulacje i zapraszam do nas :
    http://oczekujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dobrze widać profil małego.
    usta jak do pocałunku złożone:))

    OdpowiedzUsuń
  4. he Jak fajnie się ustawił ;)
    Ja jak miałam test obciążenia glukozą to byłam w 27 tygodniu . Miałam odczekać 2 godziny po jej wypiciu do pobrania krwi . Od tego czasu jak wypiłam nic się nie działo. Ale jak wstałam to zwymiotowałam od razu . jeszcze na podłogę u lekarza . Trochę wstyd. Ale lekarz mi mówił że trzeba wycisnąć trochę cytryny to będzie lepiej , ja tego nie zrobiłam bo zapomniałam ale lepiej tak zrób bo naprawdę obrzydliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za rade, napewno sie przyda. Mi mowil lekarz ze bd miala godz po wypiciu glukozy czasu, zeby pochodzic i wrocic na pobranie krwi, ale i tak jakos ciezko to widze..

      Usuń
  5. To już kawał chłopa z niego!!
    A z glukozą to czytałam, że można wycisnąć cytrynę lub limonkę. Ja zapytam się dr czy tak mogę, bo nienawidzę słodkiego smaku i boję się, że np.zwymiotuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam ani jednego zdjecia USG ;(

    OdpowiedzUsuń