czwartek, 15 maja 2014

6 miesiecy i ON- pierwszy zab !

  Adrien skonczyl 6 miesiecy czyli pol roczku. Kiedy to zlecialoo? Ja sama niewiem, czas tak szybko leci, a moje dziecko juz nie jest takim malenstwem ktore kiedys jadlo i spalo na przemian. Jest malym "rozbrykanym" mezczyzna, ktory nie lubi siedziec dlugo w jednym miejscu. Jest aktywny, radosny, smieszek ale wyrabia mu sie juz charakterek, potrafi sie klocic w tym swoim jezyku, a ty matko sprobuj mnie zrozumiec i dac mi to natychmiast. Uwielbiam go, zabawy z nim i cale dni spedzane. Ostatnio bylo troszke wiecej placzu i 2 nieprzespane noce, ale to wszystko skok i przebijajacy sie zab, zrobily swoje. Nie mam zamiaru narzekac, bo to nikomu nie potrzebne, wszystkie wiemy jakto jest i ze czasami mamy ochote krzyknac: DAJCIE MI WSZYSCY SWIETY SPOKOJ " i wyjac, trzaskajac drzwiami, ale jeden usmiech takiego urwiska zmienia wszystko i odrazu czlowiek zapomina na co byl zly.  Mamy tez mala wazne date do zapamietania : 14/05/'14 - zobaczylismy wychodzacy zab, dZien wczesniej go nie bylo. A moze byl tylko niewieoczny jeszcze.   Wiem ze niektorym moze wydawac ake to nic wielkiego, ale dla mnie to kolejna oznaka dorastania mojego niemowlaczka :)

Teraz mala statystyka i nowosci :

Waga: 7,9 kg
Rozmiar ciuszkow: 62/68/74
Rozmiar pieluszek: 4 

Nowosci:
- obroty z brzuszka na plecy, z plecow na brzuszek i tak w kolko, opanowane do perfekcji
- podnosi pupe do pozycji raczkowanka i odpycha sie
- potrafi w szybkim tempie przepelzac caly dywan
- jesli cos go interesuje, a za daleko lezy doturla sie do tego, zeby moc to zlapac i zjesc
- ma obseaje troche na punkcie mamy, nie moze zadaleko odejsc
- zaczyna coraz stabilniej siedziec  samemu bez oparcia jak sie go posadzi
- je w krzeselku 
- uwielbia zabawy na brzuszku
- zjadanie swoich stop to juz normalkaa 

 To by byloo na tyle, moje drogiee! 

    A oto on, moj krolewicz !






7 komentarzy:

  1. No nie wytrzymam ! Ale przystojniak mały w tej koszuli ! Ale będzie wkrótce podbijał serduszka płci pięknej :)
    Pozdrawiam Was serdecznie i wszystkiego dobrego na te pół roczku dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujeee, ja osobiscie takze uwielbiam go w tych malych koszulach !
      Pozdrawiamy

      Usuń
  2. Pięknie w tej koszuli wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń