czwartek, 13 czerwca 2013

Czy to dzidzia sie do nas odzywa?





 Witam moje drogie! 

 Musze sie z wami podzielic, moim przezyciem dzisiajszym a dokladnie z przed 20 min; Przegladalam sobie blogi, czytalam co u was ciekawego i nagle poczulam cos dziwnego ale przyjemnego, tak jakby rybka mnie tracila ogonkiem od srodka, bo niewiem jak to inaczej okreslic. Czekam na jakis kolejny znak,ze to moj maly przystojniaczek,ale jak narazie cisza,aby babelki wrocily, a ja tu cala podekscytowana siedze, chyba nie zasne juz dzisiaj z tego wszystkiego :D
A u was jak to bylo z 1wszym ruchem malenstwa? Jak go odczulyscie i w ktorym tyg? I po jakim czasie, poczulyscie nastepny ruch?


A tak przy okazji, pochwale sie moimi malymi zakupami wreszcie, pare ciuszkow mamy do kompletowania wyprawki :)

   Oto moje male zdobycze !




4 komentarze:

  1. Ja poczułam pierwsze ruchy chyba w 19 tygodniu, myślałam że to taki delikatny skurcz brzucha :) Na poczatku ruchy czuje sie dosyć rzadko, ale za to później ciągle czujesz maluszka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poczułam w 19 tygodniu, ale nie żadne bąbelki czy coś tylko po prostu leciutkie kopnięcie i akurat miałam rękę na brzuchu i troszkę się podniosła, pewnie wcześniej już takie ruchy czułam ale nie wiedziałam ze to to .

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie pierwszy raz był kiedy siedziałam długo w jednej pozycji, niewygodnie jak cholera i poczułam 3 puknięcia od środka. jakby ktoś mówił, że mu niewygodnie :)
    super uczucie, nie byłam pewna co to, ale dziś już wiem, że to była moja mała.
    był to 20-21 tydzień.

    a później kilka dni nic nie czułam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo szybko poczułam moja córkę bo już w 14 tygodniu bulgotanie a w 18 kopniaki :)

    OdpowiedzUsuń