niedziela, 4 sierpnia 2013

26 tydz ciazy za nami :)

    Witam moje drogie, wlasnie wrocilam niedawno z weekendu tylko z moim D., ooj potrzebowalismy pare dni tylko dla siebie :) Pogoda nam dopisala, a my to wykorzystalismy na maxa, zwiedzalismy stare miasto, bylismy na woda, zajadalismy sie pysznosciami.. Ahh . Bylo cudownie,az pod koniec dni nie czulam nog. Pare razy pobolewal mnie brzuszek, a nie jest to takie przyjemne,ale wiem,ze to przez to ze wszystko mi sie rozciaga, a brzuchool sie powieksza. Dzidzia tez mamusi daje popalic czasami, sil juz coraz wiecej ma,ze czasami te ruchy potrafia byc bolesne, ale to nic :)
         W czwartem mialam kolejna wizyte u ginekologa. Zobaczylam mojego skarba malego, ale rozniez mialam robiony test obciazenia glukozy i wiecie co? Wcale nie bylo to takie straszne, jak sie spodziewalam. Wiadomo, kazda z nas inaczej reaguje na ten slodki napoj, ale ja przyjelam go dosc z latwoscia i ani razu mnie po nim nie zemdlilo, wiec spokojnie moglam czekac kolejna godz, na kolejne pobranie krwi :) Winiki maja byc w czwartek, mam nadzieje ze nie mam cukrzycy. .


                           A oto moje 990 g szczescia !


A oto bryka mojego przystojniaka :)



11 komentarzy:

  1. Fajny wózek :) Dobrze, że łatwo zniosłaś test tolerancji glukozy, pewnie wynik będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny wózek.
    No zdjęcie z usg cudowne ;)
    szkoda że na moim nic nie widać.
    a ja nie miałam tego badania czy ono jest konieczne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia czy jest ono konieczne, napewno jest zalecane przez lekarzy i mi lekarz dal skierowanie .. Moze powinnas zapytac sie swojego lekarza o to badanie ;)

      Usuń
    2. raczej to ważne badanie , ale do 28 tygodnia ciąży się je robi.

      Usuń
  3. ale słodka buzia :)) hehe a no i fura wygląda bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka urocza Buźka :D
    Wózek w moje gusta ... idealny.
    Jaki to model??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujee, a zdecydowalismy sie na model Camarelo, przesliczne sa ;)

      Usuń
  5. Ale się pokazał Maluszek do zdjęcia! Nam też udało się uchwycić parę razy Nasz Skarb. Bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak! :) A Ty odpoczywaj i się nie przemęczaj, zwłaszcza w takie upały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny wóz ;) my mamy szaro żółty :)

    OdpowiedzUsuń