poniedziałek, 19 sierpnia 2013

79 dni !

     Witajcie moje drogie po dlugiej przerwie, to byly bardzo dlugie tygodnie dla nas, a ja ledwo mialam czas na cokolwiek. Ale wreszcie mamy nasze upragnione mieszkanko z ogrodem, tak jak chcielismy, jeszcze teraz wszystko poprzewozic musimy, no i stworzyc przytulny domek dla nas. Czesc mebli juz tam jest, znaczy tylko te nowe co kupilysmy, a reszte przewieziemy niedlugo. Czekaja nas jeszcze latania po tych wszystkich urzedach, zmienianie adressu i podlaczenie internetu itp .  Ogolnie jestem bardzo szczesliwa,ze mamy najwazniejsze juz za soba, teraz bedzie mnie czekac jeszcze oczywiscie sprzatanie, ale to powolutku ,obym tylko sie wyrobila do porodu :)  Teraz mysle tylko o tym jak urzadzic kacik dla naszego synka, jest to nasze pierwsze dziecko, ktore wyczekujemy z ogromna miloscia wiec chcialabym zeby bylo wszystko idealne dla niego, oczywiscie w przystepnych cenach, bo na meble dla nas i cala reszte, duzo pieniedzy niestety poszlo, co bylo w sumie do przewidzenia.
     A oto pare pomyslow na pokoj/kacik dla maluszka,oczywiscie to tylko inspiracje, zrobie troche po swojemu,ale te style najbardziej mi odpowiadaja :D



17 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Strasznie przyjemne jest takie urządzanie swojego gniazdka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przyjemne, ale i tez odrobinke meczace.Nie moge sie doczekac az wszystko bedzie gotowe i bd mogla sie wylegiwac w naszym mieszkanku :)

      Usuń
  2. Gratuluję nowego gniazdka. :) Pokoiki śliczne są. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak sliczne, chcialabym miec cos tak podobnego dla mojego maluszka, tylko wszytsko powoli bo mamy male ograniczenie finansowe narazie ;)

      Usuń
  3. Gratulacje! Urządzanie własnego gniazdka to rewelacyjną sprawa, a pokoiku dla dziecka chyba jeszcze większa frajda :) Też nie mogę się doczekać, kiedy pójdziemy na swoje. U nas w prawdzie bedzie narazie tylko kącik dla dziecka w naszej sypialni, ale Wy mając oddzielny pokój macie pole do manewru :) Aranżacje bardzo ładne, dla chłopca w sam raz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie moge sie juz doczekac, kiedy zaczne wszystko ukladac,kupowac i przygotowywac dla mojego okruszka :)

      Usuń
  4. Dziękuję za zaproszenie :) Gratuluję własnego M! :) My niestety nie mamy miejsca na oddzielny pokoik dla Synka. Musi mu wystarczyć mały kącik w naszej sypialni. Stawiamy na biel - białe łóżeczko i komoda. Te mebelki, które pokazałaś są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie, my tez duzo potrzebujemy go zeby wszystko bylo tak jak chcemy :)

      Usuń
  5. Nie ma nic przyjemniejszego jak urządzanie własnego M:) A urządzanie pokoiku dla maleństwa cudowny moment!Pozdrawiam zapraszam w nasze progi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze 2 i pol miesiaca, mam nadzieje ze ze wszystkim sie wyrobimy na czas ;)

      Usuń
  6. Gratulacje!
    Bardzo ładne te aranżacje pokojów, mnie też się bardzo podoba taki styl :)
    My narazie nie urządzamy osobnego pokoju dla dziecka, chociaż pomalowaliśmy pokój który kiedyś przeznaczymy dla A :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie podobajaa strasznie, trudny wybrac ktory bardziej :)

      Usuń
  7. Pomysly sa super,nasz maluszek bedzie mial kacik z nami,ale osobny pokoik takze tyle,ze nie bedzie z niego kozystac :) Ja planuje rozlozyc lozeczko w 6 miesiacu zeby wypowial zapach nowosci :) Caluskii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mysle na poczatku trzymac maluszka przy sobie :) wszystko tez chcialam miec wczesniej gotowe, niestety nie udalo sie, ale ciesze sie ze juz teraz moge zaczac przygotowywac wszystko :)

      Usuń
  8. koncepcje bardzo fajne! jak dla mnie - zdj. nr 1, ale może dlatego że patrze przez pryzmat Buniowego pokoiku:P
    Pozdrawiamy i zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się drugie, no i fajna opcja z dostępem do obu stron łóżeczka.

    OdpowiedzUsuń