piątek, 30 sierpnia 2013

Rocznica :)

     Tak jak w temacie, w srode obchodzilismy z D. nasza 3 rocznice zwiazku, jeszcze nie slubu, chociaz powoli zaczynamy go planowac. Ale wszystko w swoim czasie.Bylo milo jak zwykle, przygotowalam dla niego pyszna kolacje, przy swiecach, potem komedie romantyczna, az dziwne,ze nie protestowal co do filmu hehe. Moj D. potrafi byc romantyczny, ale nie chce raczej zeby ktos o tym wiedzial za bardzo, ahh ci mezczyzni :D  Jednak nie byl to jedyny dla nas powod to swietowania, w srode rowniez skonczylismy 30 tc. Strasznie szybko nam tez czas  leci.
        
Wczoraj bylam na kolejnej co miesiecznej wizycie u ginekologa,syneczek rosnie nam sliczny,zdrowy,ale tez chyba bedzie malym buntownikiem, bo czym starczy tym bardziej nie chce pozowac mamusi do zdj. Postanowil,ze zasloni sobiee twarzyczke raczkami i pan doktor ani mamusia nic nie mogli zrobic. Pierwszy raz wrocilam bez zdj do pochwalenia sie, no coz,najwazniejszy ze wszystko dobrze z dzidzia. Wazy sobie juz 1460g i ma cale 39 cm. Mamusiaaa i tatus sa strasznie dumni i nie moga sie Ciebie juz doczekac kochanie ! Oczywiscie nie daje o sobie zapomniec ani na sec, kopieee mamee caly czas albo raczej sie wierci i wypina swoje nozki,raczki, kolankaaa czy co tam jeszcze, a moj brzuch przybiera rozne dziwne ksztalty. Tate tez udaloo sie mu juz porzadnie pokopac hehe, po plecach najczesciej,po brzuchuu, ale tez ladniee poglaskal tatusiaaa przez brzuszek po twarzy.  D. byl zachwycony, uwielbia jak synek go kopie,dotyka i bawi sie z nim. Chociaz  doszlo juz raz do malych klotni miedzy D. a synkiem haha,ze powinnien mamusi dac troszke sie wyspac,ale w odpowiedzi dostalam jeszcze wiekszego kopa i tatusiek tez,wiec widac juz kto tu rzadzi haha, przezabawne to wszystko bylo :)  

    Dostalismy tez ksiazke od cioci D. "DZIECKO - od narodzin do 1 roku "   bardzo nas zaciekawila, wiec teraz jak tylko mamy chwile relaksu, lezymy i sie edukujemy :D                   

       

18 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji rocznicy :)
    Zaczynam już widzieć naszego brzdąca, bo czuć to już go czułam kilka tygodni temu i już teraz wiem jakie to cudowne uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujee!:D Zobaczysz,teraz dopiero sie zacznie,dzidzia bedzie aktywna 24/24, czasami sie zastanawiam czy moj lobuziak wogole sypia ;D

      Usuń
  2. Gratuluję kolejnej rocznicy :) Mówisz, że książka ciekawa... My mamy z tej serii książkę o ciąży, ale jest średnia i jakoś zraziłam się do nich. Ale jeśli polecasz, to przy najbliższej wizycie w empiku popatrzę i na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ! hmm.. nie czytalam ich ksiazki o ciazy,ale powiem ci,ze ta moge polecic. Mnie naprzyklad bardzo wciaga,wydaje mi tez przydatna,duzo tlumacza :)

      Usuń
    2. w takim razie wizyta w empiku obowiązkowa :)

      Usuń
  3. gratulacje :)
    i dużo zdrówka na dalsze etapy ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłop jak dąb! Ja na mojej ost.wizycie również wyszłam bez zdjęcia 3d, bo Kruszyna bawiła się swoimi paluszkami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie smieje,ze czym starsze tym bardziej buntownicze, zajmujaa sie soba, a mamusiaa nawet buziakaa nie chca pokazac na chwilke do zdj ;)

      Usuń
  5. Ja kupilam ksiazke w empiku (byla miedzy ksiazkami) Poradni przyszlej mamy za 30zl) takze bardzo fajna ksiazka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi rowniez jak najbardziej odpowiada ta ksiazka :)

      Usuń
  6. uwielbiam wszystkie książki...poradniki i takie tam:)zawsze wydaje mi się, że w każdej znajdę chociaż jedno zdanie, które stanie się dla mnie jakimś odkryciem i tak często się dzieje;)
    wiele książek mam kupionych i podkreślam długopisem ważne zdania,które czytam po kilka razy - co jakiś czas (uwielbiam taką przyjaźń)z moimi książkami...Jestem w pierwszym tygodniu 8 miesiąca ciąży, na początku kupiłam w Tesco świetną pozycję. Jest to poradnik, który podzielony jest na dwie części. W jednej mamy ciążę miesiąc po miesiącu, można robić różne wpisy, wklejać zdjęcia itd. Gdy odwrócimy nasz poradniko-pamięnik na drugą stronę, mamy poradnik - narodziny, dzień, po dniu z życia dziecka-pierwszy rok;) świetna sprawa...Tak sobie pomyślałam, że trochę czytam, trochę piszę, a kiedy moje dziecko skończy 18 lat, dam mu w prezencie taki pamiętniczek - poradniczek ;) Zapraszam na do mojego bloga, postaram się zrobić post, to zerkniecie jak wygląda. Buziaki dla wszystkich obecnych i przyszłych mam i tatusiów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy pomysl na prezent, w sumie kazdy chcialby cos takiego dostac :)

      Usuń
  7. czytaj czytaj!
    ja tez z wielką ochotą czytałam wszystko o ciąży, niemowlakach, byłam tym tematem zafascynowana wręcz:))

    oby ta wiedza przydała się w bliskiej przyszłości!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze wszystkie te wskazowki mi sie przydadza. A ksiazka bardzo mnie zaciekawilaaa,moze jeszcze jakas inna ciekawa kupie,jak bede miala tylko czas isc poszukac :)

      Usuń
  8. My z Romkiem też niedługo będziemy mieli swoją 3 rocznice związku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja córeczka urodziła się na przełomie 30/31 tyg ciąży z wagą 1450g i mierzyła 43 cm, kochana nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wygląda już ślicznie takie Maleństwo:) i ile już potrafi,pewnie nie możesz się już doczekać, czułam to samo do tego stopnia, że córcia za bardzo się postarała, ale dzięki Bogu jest silna i zdrowa!:) Życze powodzenia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Edukujcie się! Na pewno warto:) A jakbyście mieli ochotę na zestaw kulinarny to zapraszam TU; http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2013/09/rozdanie-do-wygrania-zestaw-kulinarny.html

    OdpowiedzUsuń