poniedziałek, 1 lipca 2013

21 tydzien :)

       To juz 21 tygodni za nami, coraz blizej niz dalej. A w czwartek znowu zobacze moje malenstwo kochane,juz sie nie moge go doczekac. Na szczescie ostatnio czesto czuje jego ruchy i te malenkie kopniaczki i wypinanie pupy, ah ten moj brzdac maly,rozczula mnie strasznie  :)
       Postanowilam zrobic sobie male podsumowanie:

- 4,5 kg na plusie (jak dla mnie to strasznie duzo)

- Malenstwo sie czesciej rusza, ale tylko wtedy gdy ma ochote, nie pomagaja stukanie do niego, a czasem nawet kawalek czekolady to za malo (ma juz ten swoj charakterek)

 - Wreszcie wiem co to zgaga , naprawde nie przyjemne uczucie, dobrze ze musialam ja znosic jak do tej pory tylko 1 raz

- Zostaly mi jeszcze aby 2 pary jeansow w ktore sie mieszcze

- Pojawila sie mleko tzw.siara, zostala zauwazona 3 dni temu.

- A najgorsze, sa te bole plecow, ktore pojawily sie jakis tydz temu i nie mam pojecia co zrobic,zeby przestalo bolec albo przynajmniej dalo sie usnac. Co prawda, bol daje mi male przerwy np. 2 dni strasznego bolu,ktory jest nie do wytrzymania, a siedzenie i lezenie to najgorsze meczarnie, pozniej 1 lub 2 dni spokoju i znowu bol wraca. 
  Moze macie jakies sprawdzone sposoby na te bole plecow?

A tak przy okazji, pochwale sie wam wreszcie moim wielkim brzucholem :)


10 komentarzy:

  1. ale brzusio malutki! nawet bym nie powiedziała, że w ciąży jesteś!!! :-) my to mamy taki duuzo wiekszy, ale miałam tez dosc duza ilosc tluszczyku na brzuchu przed ciaza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak milo to slyszec,ze jednak taka ogromna jeszcze nie jestem,bo mi sie wydaje caly czas,ze jest juz taki duuuzy a to dopiero 21 tydz hehe :))

      Usuń
  2. masz świetną figurę! super:)))
    ja bym w życiu nie powiedziała, że jesteś w połowie ciąży!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam mały brzuszek w połowie ciąży, ale w ciągu najbliższych tygodni ci urośnie znacznie. U mnie koło 24 tygodnia zrobił się duży.
    Ja na szczęście nie miałam problemów z bólem pleców. Może spróbuj trochę rozciągać kręgosłup, albo wiecej spacerować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo nie powiedziała bym że jesteś w ciąży , ale jeśli już tyle przytyłaś , na pewno ci urośnie , mam znajomą co w czasie ciąży przytyła tylko 7 kilo i wcale nie było po niej widać. A teraz żałuje jak patrzy na kobiety w ciąży z takimi brzuszkami ;) A mi tak zaczął wychodzić w 25 tygodniu ;) A teraz jestem w 31 i na pewno po mnie widać ale z mojego punktu widzenia wogóle mi nie rośnie chyba ze po zdjęciach zobaczę jaki był w 20 , 25 , 27 to wtedy zauważam że mam większy
    http://stan-mama-tata-dziecko.blogspot.com/2013_07_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Brzuszek tez był mały, mały, a później wystrzelił:)
    Wyglądasz super.
    Ja na szczęście nigdy nie poznałam 'smaku' zgagi:)
    Ciesz sie jeansami, niedługo pójdą głęboko do szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale chudzinka z Ciebie!!!
    Mi na bóle pleców pomaga tylko leżenie na boku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeśli i ja mogę coś doradzić to zakup fantastycznej poduszki w kształcie dużej literki C. Dla mnie jest strasznie pomocna, ponieważ ja całe życie spałam na brzuszku i nagle zabroniono mi tego więc bóle pleców pojawiły się w mgnieniu oka. Poduszka firmy motherhood to dla mnie super świetny zakup. Bóle pleców odpuściły, a poduszka pomaga mi znaleźć najwygodniejszą pozycję. Więc szczerze Ci polecam :) Link do sklepu i podusi :
    http://motherhood.pl/sklep/kojec-motherhood-2

    zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie bylam ja dzisiaj kupic, udalo mi sie trafic na kolor jasno niebieski, odrazu bd dla mojego malego do karmienia, podobno przydatna. Mam nadzieje ze sie sprawdzi :)

      Usuń