sobota, 2 listopada 2013

Ostatni tydzien?

     Na poczatku zaczne od przeprosin, za moja nieobecnosc dluga. Niestety mialam problemy male z internetem, a przez tel nie mopglam dodac posta, bo mi sie zacinalo cos za kazdym razem.

     A teraz co sie wydazylo u mnie w ciagu ostatnich 2 tyg? Hmm.. Napêwno nie urodzilam i szybko sie nie zapowiada ,zeby mialo sie to zmienic. Mialam 2 KTG, ktore nie wykazaly zadnych skurczy,niestety. W czwartek czeka mnie kolejne,jesli nie urodze do tego cezasu oczywiscie. Staram sie byc opanowana i cierpliwa,ale jak tu byc spokojna, kiedy maly ulozyl mi sie juz w 33 tc bardzo nisko, mial byc szybko porod, a teraz nic. Chyba spodobalo mu sie w tej pozycjii siedzenie u mamusii.  Staram sie spacerowac duzo, sprzatam jak tylko mi sie chce, po schodach chodze pare razy dziennie,oczywiscie nie mam wyboru, bo mam je w domu :) Nawet skorzystalam juz pare razy z cieplejszej kapieli w wannie i co mi daja te moje wysilki? Nic !  A mi zaczyna byc coraz trudniej, sie poruszac czasami i denerwuje mnie strasznie, ze puchnie mi prawa reka i prawa noga. Ohh..  Poza tym,wszystko gotowe juz na jego przyjscie, wszystko mamy,tylko naszego maluszka brakuje nam do szczescia. A ja sie glowie, kiedy postanowisz wyjsc moje malenstwo?

 Powiedzcie mi, jak wy to znosicie przyszle mamuski? A jak znioslyscie to juz obecne mamuski? Bo ja juz powolii wariujeee :D
 A tak prezentujemy sie w ostatnim tyg juz :



Ps. 15 kg +

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie, wcale nie wyglądasz jakbyś miała zaraz rodzić :) Życzę szybkiego i bezproblemowego rozwiązania :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy u nas pojawiły się skurcze i od kiedy jestem na tabletkach hamujących je, to coraz częściej zaczynam się stresować... Myślę sobie - " Kurcze, ja zaraz zostanę mamą.... " Z jednej strony bardzo się cieszę, ale z drugiej wolałabym, żeby mała posiedziała jeszcze troszkę w brzuszku...

    Trzymaj się mamuśka ! I trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) U mnie juz pora do wyjscia dla niego, jest juz bezpieczny a rodzice nie moga sie go doczekac :)

      Usuń
  3. Gdzie te 15 kg? Wgl kochana po Tobie nie widać, brzusio przecudny!:)
    Już niedługo będziecie razem, już bliżej niż dalej!:)
    Buuuziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujee :) Szkoda,ze jak ja na siebie patrze to widze i odczuwam bardzo te 15 kg juz, zwlaszcza w tej ostatni miesiac :)

      Usuń
  4. Końcówka zawsze jest najbardziej stresująca. Wiele osób na przyśpieszenie porodu poleca wywar z liści, ale nie owoców, malin, które działają naskurczowo. Są takie herbatki.
    powodzenia! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujeee i zobaczymy, moze pomoze ta herbatka :)

      Usuń
  5. ja tez tak mialam, tylko u mnie ulozyla sie juz nisko w 46 tygodniu i tak czekam, a dzisiaj poloza przyslz ai powiedziala, ze obrocila sie glowka do wyjscia i mam nadzieje, z etk zostanie :D
    no, na tym zjdeifcu juz widac,z e jestes w ciazy ;p
    Matko, 15 kg to ja mialam chyba w 30 tygodniu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz sie robie powoli niecierpliwa, kiedy wreszcie to moje malenstwo postanowi wyjsc :) a co do 15 kg, to jiz czuje ze ciezko bedzie mi je zrzucic eh :)

      Usuń
  6. Wyglądasz super!!
    Oby malenstwo szybko przyszlo na świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, mam nadzieje ze juz niedlugo wyjdzie :)

      Usuń
  7. Już lada dzień:-) Niebawem będziesz tulić swoje Maleństwo:) Trzymam kciuki za łatwy poród:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny brzuszek.
    ja mialam ostatnio problemy z laptopem i tez przez tel cos sie mi cielo ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyskawicznego porodu Ci życzę. Znając życie, maluch wyskoczy w najmniej oczekiwanym momencie. ;-)

    OdpowiedzUsuń