czwartek, 6 czerwca 2013

Bedzie chlopczyk :)

    Z radoscia moge was wszystkie powiadomic, ze spodziewam sie mojego 1wszego najukochanszego synka :)  
    Chetnie bym wam powiedziala, jak sie bedzie nazywal,ale jeszcze nie mamy pomyslu, dla dziewczynki mialam juz wybrane imie, ale okazuje sie, ze sie pomylilam i nie bedzie dziewczynki :) Maluszek nam rozlozyl nozki,ze nie dalo sie pomylic hehe :D   
   D. byl przeszczesliwy jak mu powiedzialam, bo niestety przez prace nie mogl ze mna byc; Wielka szkoda. Moze uda sie,zeby byl za miesiac na nastepnej wizycie :) Maluszek,wiercil sie na wszystkie strony, a ja sie normalnie wzruszylam. No to czas teraz na zakupy i konkretne przygotowania ; aaah juz sie nie moge doczekac,kiedy bedzie juz z nami  !


 Obecnie ma : 13 cm i wazy 200 g :) 

7 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszenie w Twoje progi!!

    zaglądam i czytam co u Ciebie, powodzenia i cierpliwości w tej dłuugiej i ciężkiej podróży jaką jest ciąża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo, a cierpliwosc napewno mi sie przyda :))

      Usuń
  2. Gratuluje Synka :) Mam nadzieje, że ja dowiem się kto u mnie mieszka na kolejnym usg, to będzie już 17 tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj niestety wizyte wczesnie (13 tyg) nie chcial nic zdradzic, bo wolal sie nie pomylic :) tym razem juz nie ma mowy o pomylce, maly pokazal nam siusiaka z duma ! :D

      Usuń
  3. Gratuluję synka! Ostatnio dużo dziewczynek się rodzi więc i potrzeba jest aby jakieś małe 'siurki' poprzychodziły na świat, haha ;D
    Ja miałam przeczucie że urodzi nam się chłopczyk a okazało się że będzie dziewczynka. O pomyłce nie ma już mowy bo wyraźnie widać piśkę na zdjęciu. Ty z kolei miałaś przeczucie że będzie dziewczynka a jednak spodziewasz się chłopczyka, ciekawa sprawa z tymi przeczuciami, haha :)
    Pozdrawiam gorąco,
    xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zauwazylam, ze cos te nasze przeczucia wogole sie nam nie sprawdzaja, ale to zawsze mile zaskoczenie,taka nasza mala pomylka :)

      Usuń
  4. a ja miałam akurat inaczej , ja miałam przeczucie że dziewczynka i jest dziewczynkaa ;)
    Chyba że lekarz się pomylił . Ale to i tak dowiem sie przy porodzie bo mojego lekarza o nic najlepiej nie pytać a będę miała jeszcze jedno Usg

    OdpowiedzUsuń